LUCKA 21 REBECCA – 21/12

Lucka 21

Då öppnar vi upp lucka nummer 21 i min julkalender, bakom dagens lucka så gömmer det sig ett populärt Contour kit från Anastasia som är i samarbete med Eleven.se. Jag vet att många utav er suktar efter detta kit, därför känns det extra roligt att kunna lotta ut ett till er. Jag önskar att jag kunde ge ett till er varje, men det går ju tyvärr inte. Men det känns bra att jag kan göra en utav er lycklig iallafall. Tävlingen avslutar ikväll 00.00, lycka till nu! Photo: Elin Ls

TÄVLA HÄR

Det här inlägget postades i AVSLUTADE TÄVLINGAR. Bokmärk permalänken.

Kommentera

